• Rang lista

    Sino Sino | 05.07.2006 u 11:47
    tagovi:
    Rang listu prijava za upise u Petu gimnaziju u školskoj godini 2006./2007. možete pogledati pritiskom na ikonu dolje.

    Rang listaRang lista

    Upisi će se održavati sutra, dakle u četvrtak, 06. srpnja 2006. i to u vremenu od 8 do 16 sati.

    Komentari

    1
    # CORNER
    05.07.2006 11:53
    OVO JE SUPER UPIS

    odgovor
    2
    # ;-)
    05.07.2006 11:57
    ajde prvasici, jeste sad sretni?

    odgovor
    3
    # šmida
    05.07.2006 11:58
    ...bravo cure i dečki..pozdrav

    odgovor
    4
    # Chox
    05.07.2006 11:58
    Samo 59+ imaju upad. Vidim, ponovno je crta visoko, kao prije tri godine.

    odgovor
    5
    # Sino
    05.07.2006 11:59
    pa bilo je i vrijeme... :) nismo valjd samo mi budale koje su morali ucit da bi se upisali :P

    odgovor
    6
    # Phix
    05.07.2006 12:01
    koja je sad negdje panika i strah

    odgovor
    7
    # ...
    05.07.2006 12:02
    ti šmida imaš brata?

    odgovor
    8
    # Sino
    05.07.2006 12:02
    a dobro, gle, ko da i tebi nije bila... uvijek je tako...

    odgovor
    9
    # Phix
    05.07.2006 12:03
    pa baš i nije...:)
    bio sam relativno siguran...

    odgovor
    10
    # strk
    05.07.2006 12:10
    Da smida ima starijeg brata koji je isao u petu prije nekih 2-3 godine

    odgovor
    11
    # ...
    05.07.2006 12:21
    To znam, samo sam htjela provjeriti...

    odgovor
    12
    # jaje
    05.07.2006 13:00
    e pa klinci i klinceze, imali ste fakat visok prag!! svaka čast svima koji ste upali, a vi koji niste nadam se da ćete se upisati isto u neku dobru školu (a ne sumnjam da hoćete)

    (di ste vi ljudi skupili 67 bodova??)

    odgovor
    13
    # jedan tata
    05.07.2006 13:04
    evo jedan uvredljiv komentar, pa ga mozete izbrisati:
    Stvarno super upisi - Mladi astronomi V gimnazije pronasli novu zvijezdu, a organizatri upisa nisu mogli pronacii jedan PC i u dva dana upisati u excel tablicu 200 redova s rednim brojem i brojem bodova prijavljenih ucenika, te u svaki tren mogli reci: znate sad nam je prag na 58 ili 59...
    Srecom digli smo papire na vrijeme...i nekako mi nije ni zao... samo se dijete bez veze iznerviralo jer je bas htjela u 'PETU'

    odgovor
    14
    # Cedevita
    05.07.2006 13:05
    Da, ni meni fakat nije jasno za tih 67 bodova. Dobro 65, al 67 ?!?!

    odgovor
    15
    # brljbrlj
    05.07.2006 13:07
    e pa dragi tata, još jedan uvredljivi komentar, ali baš me briga: da vam je dijete dovoljno pametno za petu, upalo bi!

    odgovor
    16
    # Cedevita
    05.07.2006 13:09
    za tatu: Inače ako pogledate na stranici npr. Mioca, oni još nisu objavili rang listu, a ako odete na stranicu Ministarstva obrazovanja, kulture i športa fino piše da je RANG LISTA U SRIJEDU 5.7. NAJKASNIJE DO 14 SATI, tako da je sve napravljeno u skladu sa zakonom.

    odgovor
    17
    # Phix
    05.07.2006 13:09
    Sic!(lat.)

    odgovor
    18
    # Phix
    05.07.2006 13:14
    ček malo, pa ako ste digli papire onda vam je svejedno

    odgovor
    19
    # Lex
    05.07.2006 13:15
    @ brblj: odgovor ti je stvarno jadan. Svakome se može dogoditi da ga neki profesor iz nekog razloga zaj... za ocjenu. Tata, ako ćete još biti zainteresirani za Petu, možda se možete prebaciti na polugodištu...

    odgovor
    20
    # Phix
    05.07.2006 13:16
    hehe, tko riskira ne profitira, samo 15 je ispod crte pa možda i te prime, ko prošle godine :)

    odgovor
    21
    # Sino
    05.07.2006 13:20
    ONeill, daj se molim te smiri malo...

    odgovor
    22
    # ONeill
    05.07.2006 13:21
    Ja sam smiren... Nisi trebo obrisati ovaj drugi post, taj nije bio uvredljiv

    odgovor
    23
    # brljbrlj
    05.07.2006 13:24
    @Lex: a zašto molim te? to dijete nije bilo ''zakinuto'' za 1 ocjenu, već za 2 (jer bi inače imalo 59 bodova!), a sa četvorkama iz ključnih predmeta koji se gledaju pri upisu u petu, baš i nema kaj radit ovdje... mislim, to je samo osnovna škola, i još uzmimo u obzir sva ta silna rasterećenja programa, OSNOVNOŠKOLSKE djece, itd., itd.!! pa kaj imaš imat četvorke u osnovnoj školi?!? helou!
    no, to je samo moje skromno mišljenje...

    odgovor
    24
    # zagi
    05.07.2006 13:35
    Moje je misljenje da ako u osnovnoj nisi skupio 60 bodova, nemas kaj radit u petoj. Mozes imat jedan bod manje ako te neki profesor zaje***, ali vjeruj ni to, jer ce ti profesor uvjek dat ocjenu na kraju godine ako ti ta ocjena treba za upis, a ostale sve imas 5.
    Osobno, mene bi bilo sram prijavljivat se u petu gimnaziju sa manje od 59 bodova. Al to je samo moje misljenje.
    I za onog tatu: Da je dijete ucilo, imalo bi 60 bodova.
    Ako mogu 90% upisanih imat 60 i vise bodova, onda moze i vase dijete, ako nemoze nije za petu.

    odgovor
    25
    # brljbrlj
    05.07.2006 13:51
    da, to sam i ja htjela reć... ;)

    odgovor
    26
    # Vilma
    05.07.2006 14:08
    Ja mislim da je sramota reći da dijete koje ima 57 ili 58 bodova nije učilo. Mi tu govorimo o osobi koja ima 2 ili 3 četvorke. To su ocjene iz 7. i 8. razreda, tada nas sve puca pubertet, možda je neki profesor bio manje simpatičan pa se mali/mala išao inatiti, nikad ne znate. Uostalom ocjene iz osnovne često nisu mjerilo. Ljudi koji su u mojoj osnovnoj (Izidor Kršnjavi) skupili 57-58 bodova su mahom bili sjajni đaci u svojim gimnazijama (i to ne nekim lijevim, nego 7., 16...), a u mom razredu je bilo ljudi koji su došli sa 60 bodova i imali ogromne probleme s ocjenama i prosjekom u Petoj. Mislim da komentar "jednog tate" nije ni po čemu bezobrazan jer je riječ naprosto o kritici, ali vaši odgovori su i bahati i bezobrazni. Kako vi molim vas možete znati koje dijete je za Petu, a koje nije. Ove godine je konkurencija bila takva da je bilo potrebno 59 bodova. Prošle godine su ulazili ljudi i s 56 i s 57. Jesu li oni s 56 prošle godine pamtniji od onih s 58 ove godine? To nije nikakvo mjerilo. Komentari tipa ako nemaš 60 nisi za Petu samo stvaraju lošu sliku o školi i ljudima koji u nju idu. Ono što me u tome svemu boli je što je takva slika očito dobrim dijelom istinita kad u ovoj školi postoje osobe koje na taj način razmišljaju.

    odgovor
    27
    # xyt
    05.07.2006 14:21
    bravo Vilma, svaka čast!!!

    odgovor
    28
    # onegirl
    05.07.2006 14:57
    E pa ljudi moji, ima više gimnazija sa manjim bodovnim pragom i nije moguće da upadne netko sa 56 ili kolko već bodova u jednu gimnaziju koja slovi kao najbolja! Ima stvarno nekih koji su se i u 7. i 8. razredu trudili, bez obzira na 'pubertet'...Pa onda kaj bi ja trebala reći za sebe? Kao da ja nisam u pubertetu, pa sam opet imala 60 bodova. Ako se nisi u stanju potrudit usprkos nekom 'pubertetu' onda nemaš što raditi u petoj! Ja sam sva sreća upala, ali svojim zaslugama!

    odgovor
    29
    # Luna;)
    05.07.2006 15:07
    ja nemogu vjerovati! kako se vi nezrelo ponašate! i onda imate obraza nešto govoriti jednom tati??

    ja sam gledajući listu bila začuđena povučenom crtom. koliko znam, prima se po 180 učenika. i nije mi jasno zašto nije crta povučena nakon 58(ili čak za sve) pa da je uzeto čak 195 ljudi(što nije tolko puno, pa u našoj generaciji prije3 godine su uzeli valjda 200 da bi sve sa 59 upali) nego da su crtu povukli na 170inešto pa da nitko ispod59 nije upao.

    i onda idem čitat komentare i tako se iznenadim! mislim, još mi nije jasno tko ste vi??? kao, pametna djeca iz pete gimnazije, svi sa60 bodova??
    ako ste taaako pametni, kako to da još niste shvatili kako su ocjene relativna stvar, kako u osnovnoj školi to uopće nema pretjerane veze s učenjem, kako ocjene nikad nisu iste za svaku školu! da, netko tko je ovdje imao 2 iz hrvatskog, recimo, u nekoj drugoj školi možda može imati bar 4!?
    vama to još nije jasno?? najgore od svega, vama nije jasno da pamet nisu ocjene, ni blizu??

    užas... nezrela, umišljena djeca... katastrofa!

    odgovor
    30
    # Luna;)
    05.07.2006 15:13
    dobro onegirl, ti si zaslužila svojih 60 bodova, ja svoj izravan upis prije 3 godine.. ah, jesam ja sad možda pametnija od tebe jer sam imala izravan a ti SAMO 60 bodova, kao što ti sebe smatraš boljom od nekog s 58???
    sad oni ne zaslužuju u petu jer imaju 58 ove godine, a da su se slučajno rodili prije godinu dana bilo bi dovoljno...??
    nije to stvar toliko pameti u ovom slučaju koliko sreće...da, dobro, oni nisu upali, iako meni još nije jasno zašto, ali nisi curo, zapamti, NISI ništa bolja od njih jer si upala u petu gimnaziju a oni nisu...
    možda je netko od njih naučio čak i više od tebe, nije sve crno bijelo...većinom je to sivo.. u ovom slučaju jaako tamno sivo

    odgovor
    31
    # ...
    05.07.2006 15:13
    Inače, dobro se zna da pri upisu u petu nije nikakva garancija da ćeš upast ako imaš 56 ili za jedan ili dva boda više...prema tome što se žalite...A ovi koji misle da su ih profesori zeznuli za ocjenu mogli su unaprijed misliti na to i tijekom svog školovanja u osnovnoj školi usporedno upisati glazbenu ili plesnu školu, pa da nemaju problema...

    odgovor
    32
    # zagi
    05.07.2006 15:27
    svi pricate kak su ocjene relativna stvar, ali to je jedini kriterij po kojem se razdvajaju oni koji ce se upisat od onih koji se nece upisat! Dok nece bit drugog kriterija, ovaj kriterij ce bit najbolji. A vama ako to ne pase pisite ministru!

    odgovor
    33
    # T
    05.07.2006 15:34
    u mojoj su se generaciji bolje snasli i bolje su prolazili ljudi koji su upali sa 57, 58, 59 bodova od onih sa 60!! sve vam ovisi u koju ste osnovnu školu išli (negdje se zaista poklanjaju ocjene, a negdje jedva uspijete proci s 5)

    odgovor
    34
    # Phix
    05.07.2006 15:41
    Dobro, neki komentari su zasigurno pretjerani, no činjenica je da naša škola(uz mioc) zahtjeva najviši bodovni prag prilikom upisa; a budući da i imamo određeni kredibilitet ovdje se upisuju veoma uspješni đaci te je poznato da unazad par godina(osim moje generacije :p) oni sa brojem bodova manjim od 59 baš i nemaju neke šanse; stoga, što ljudi sa manjim brojem bodova očekuju, da će se upisati??? Ocjene su zasad jedino mjerilo, pa ako imaš namjeru se tu upisati moraš učiti i nema druge. Ako ne učiš, imaš manje bodova, i to je to, cijela mudrost. Smatram da nema niti jednog učenika koji ima manje od 59 bodova, a da je tijekom cijele godine UČIO i TRUDIO se. Iskreno, neznam niti jednog uzornog, poštenog i marljivog osnovnoškolca kojemu se neki profesor zamjerio. Takvi učenici češće uživaju simpatije drugih profesora. A takvi učenici se upisuju u našu školu. Bar se nadam.
    Rješenje: mala matura + bodovi

    odgovor
    35
    # ONeill
    05.07.2006 15:44
    Gle, kcer od tog tate ili nije dovoljno znala ili se zamjerila nekom profesoru ili nije znala nazicati ocjene na kraju, al to je njezin problem. Na to su trebali misliti ranije (mogo je i on, u krajnjem slucaju, ici u njenu skolu i trazit da joj povise jednu ili dvije ocjene), al onda mu se to nije dalo, a sad je najlakse pljuvat po drugima i rec da smo mi krivi sta se ona nije upisala tu...

    odgovor
    36
    # jaje
    05.07.2006 15:56
    vilma ne slažem se s tobom, zar je isprika "imam 4 iz matematike jer sam u pubertetu i jr me profa ne voli"?? to je nešto najgluplje šta netko može reći. a ovo što je zagi reko su činjenice jer su ocjene jedini kriterij na upisu, dok ne smisle nešto novo, ne ostaje nište drugo nego zagrijat stolicu

    odgovor
    37
    # mee
    05.07.2006 16:17
    joj, kako me takve stvari naživciraju... ja sam imala izravan upis, ali sam zamalo imala jednu četvorku - jedno lošije odgovaranje i što... u mojoj školi fakat nije bilo poklanjanja.. a to da su neki svoje "žicaroške" metode prenijeli i u srednju, barem imamo često priliku vidjeti (nažalost)

    odgovor
    38
    # Luna;)
    05.07.2006 16:01
    kak ste vi 'pametna' djeca puni gluposti. mislim da bi test gluposti trebalo uvest pri upisu jer ne znam tko je vas ovdje upisao.

    prvo, glupi šrijedlozi tipa: trebali st upisat glazbenu il plesnu ak niste imali dost bodova?? wtf? mislim, koja budala bi u 4-5 osnovne išla to upisivati samo zbog bodova za srednju??
    pa žicanje ocjena??jadni su po meni roditelji koji za djecu idu žicat ocjene.. fuj!

    a ovo da ne znate učenike sa 58 bodova koji su učili i trudili se cijelu godinu???
    ja ne znam nikoga iz osnovne , bez obzira na bodove, tko je učio i trudio se cijelu godinu! pa toga nema, to je osnovna škola!
    pa vi se tu hvalite okolo kako ne učit do pred kraj godine i imate 4 il 5 i sad idete nešto njima govorit.

    ti ljudi nisu upali, ali nije na vama dase tu bahatiteizjavama kako nisu to ni zaslužili! jasno?
    pa nije ova škola ne znam ni ja što. super je, ali to je to.


    odgovor
    39
    # zagi
    05.07.2006 16:13
    Luna, tvoja inteligencija se vidi samo po tome kaj odmah nakon kaj se neko upusti u raspravu s tobom, pocnes ga vrijedjat. daj se smiri...

    I da...
    Nejde ti bas ovaj smajlic uz ime sa tvojim rijecima.

    odgovor
    40
    # ***
    05.07.2006 16:28
    mislim da ste ipak malo pretjerali sa tih 58-59 bodova

    odgovor
    41
    # ;)
    05.07.2006 16:29
    za one koji nisu upali: glupo je sad raspravljat o tome da su mogli sniziti crtu, jednostavno, ako baš želite u petu, možete se već na početku godine prebaciti... tu stvarno ne bi trebalo biti problema

    odgovor
    42
    # Luna;)
    05.07.2006 16:34
    ja sam trenutno nervozna jer ste mejako neugodno iznenadili, a smajlić kraj nadimkaje tu zbog mog inače prilično pozitivnog raspoloženja...
    i stvarno se trudim ne vrijeđati ovdje, ali sam bila jaako šokirana glupostima koje ovdjepišu učenici kao jaako dobre gimnazije...
    to je sve od mene, a vi se možete nastaviti bahatiti pa ćete spustit školu na razinu snobovskog i elitnog mjesta kakvim ju neki smatraju, a ja uporno govorim da nije tako.

    odgovor
    43
    # mee
    05.07.2006 16:36
    potpuno se slažem

    odgovor
    44
    # Spellbound
    05.07.2006 16:43
    Mora tu biti i iznimaka...

    odgovor
    45
    # jedna najesen prvašica
    05.07.2006 16:55
    ej ljudi!
    kak sam sretna...na listi sam i to u prvih 40....s tim da je 25 imalo direktan upis...znači da tog nije bilo bila bi među prvih 15....nice :)
    čestitam svima iznad crte, i vidimo se sutra na upisima

    odgovor
    46
    # hmmm
    05.07.2006 17:05
    U MIOC se ove godine upisalo čak 285 učenika!!! Stvarno, kako se neki već i napisali, zar niste mogli spustiti crtu ispod 58, nego ste radije upisali samo nekih 175 učenika, što je, naspram MIOC-a, jadan broj!! Jedno sam se vrijeme dvoumila između tih dviju gimnazija, MIOC-a i 5., ali sam shvatila koliko vi iz 5. sebe držite nedodirljivima, jedna šala protiv vas i odmah nos gore!!! Pa, dajte ljudi, kakve su to gluposti??? Isti ste kao i svi drugi... Oh, oprostite, jesam li vas uvrijedila'? Sigurno jesam, to nikako ne smijem pričati "ljudima" poput vas, jer - vi ste kraljevi!! OK, niste vi odabirali tko će upast, a tko ne, ali - MOLIM VAS (!), prestanite pljuvati po drugima!! OK, možda imate dobre ocijene, ali drugi su sigurno bolji od vas u milijun drugih stvari, pa zato... I, da, niste čuli za onu: "Ocijene nisu mjerilo znanja!!"

    odgovor
    47
    # Sino
    05.07.2006 18:29
    ocjene nisu mjerilo znanja, ali su nažalost kriterij za upis u srednje škole, i o tome treba razmišljati prije... bilo je i onih koji nisu upali u MIOC, jednako kao i kod nas, jednostavno nisu imali dovoljno bodova... i inače, MIOC upisuje toliko puno učenika jer je veća škola, imaju 8-10 razreda i veći kapacitet... tu se sa njima ne možemo mjeriti...

    odgovor
    48
    # zagi
    05.07.2006 17:13
    MIOC moze upisat tolko ljudi jer ima tolike kapacitete!
    kolko ja znam, u petu se svake godine upise ljudi za 6 razreda jer ih vise nemoze. Onda je bolje upisati manje ljudi pa da nastava bude kvalitetnija, nego da upisu previse ljudi pa da svaki razrad ima preko 30 ucenika, kojima neki profesori ni neznaju ime jer ih je previse.

    odgovor
    49
    # kraljica!
    05.07.2006 17:14
    @hmmm: a u miocu vas nisu naučili da se ocjene pišu bez i?

    odgovor
    50
    # hmmm
    05.07.2006 17:19
    Vau, stvarno?? Piše se ocjene!!! Hvala što si mi rekla, joj, ma zamisli što bi bilo da mi nisi rekla!! To je tako važno... Nemaš što peći u svoju korist pa odmah raspravu okrećeš na nebitno: " Nema slova i!!!" Ma, stvarno nema???

    odgovor
    51
    # ;)
    05.07.2006 17:23
    ohladi... kod nas fakat ima bahatih ljudi, ali iz priloženog vidimo da ima i u drugim školama ;)

    odgovor
    52
    # hmmm
    05.07.2006 17:21
    *reći

    odgovor
    53
    # jaje
    05.07.2006 17:24
    hmmm drago mi je što si u miocu, to je prava škola za tebe. bez brige, tamo ti isto nitko ne zna cijeniti hrvatski jezik i bilo koji drugi predmet osim informatike i nešto slabo matematike. nije da ti je hrvatski materinji jezik i da ćeš bilo koji poslovni ugovor, životopis, pismo na kraju krajeva morat pisat gramatički pravilnim hrvatskim jezikom

    odgovor
    54
    # hmmm
    05.07.2006 17:28
    Vau, baš ste pametni, pa vi znate sudbinu nekog čovjeka iz samo jednog slova!! Molim vas, jedna pogreška i vi odmah dižete prašinu!! Molim vas, ako vam smeta istina o vama, barem priznajte, a ne ovako!!! Uostalom, vi ni ne pišete točku na kraju rečenice! Dobro, ako želite tako, možemo!! Vidite i sami da i vi radite gramatičke pogreške! Čekaj malo, pa kakve veze imaju gramatičke pogreške s onime što sam pisala o vama?? Baš nikakve, izvlačite se!!

    odgovor
    55
    # ;)
    05.07.2006 17:39
    mene briga za gramatiku, to je tvoja osobna stvar, ali definitivno ne podnosim kad se praviš pametna na našoj stranici, generaliziraš, a k tome i ne znaš sve... kažem: ima fakat bahatih ljudi, ali kako bi bilo da ja sad tvrdim da su svi u mioc-u kao ti... uostalom, mioc je 7 puta veći i može si priuštiti razred viška, mi za takvo što jednostavno nemamo uvjeta. također, kad sam se ja upisivala, upisali su "legalno" 195ero, a poslije su samo "dokapavali" ljudi pa nas je bilo i po 37 u razredu...

    odgovor
    56
    # Chox
    05.07.2006 17:30
    A stvarno smo nedodirljivi... :D

    odgovor
    57
    # jaje
    05.07.2006 17:36
    izvlačimo se iz čega? iz glupavog komentara neke klinkice koja si je umislila da zna puno toga i da joj to daje pravo da tu piše neke revolucionarne tekstove o tome kako je njena škola bolja od naše. kao prvo imamo mi puno gostiju ovdje iz raznih škola koji vole komentirat naše znanje i status škole, al istina je da smo mi neka bezvezna škola nitko od vas ne bi dolazio na naše stranice, kao što mi ne idemo na stranice bezveznih škola... mioca npr xD.
    mi nismo ti koji se vucaraju po novinama zato što naš ravnatelj ima veze u jutarnjem, niti smo mi ti koji idu okolo i govore da smo najbolji. to šta MI pišemo na stranici NAŠE škole se tiče NAS a ne drugih ljudi. a svoj status jedne od najboljih škola smo zavrijedili svojim znanjem

    odgovor
    58
    # Luna;)
    05.07.2006 17:40
    jaje je car!
    i ostavite se glupih rasprava,
    ne volim bahate klince, pogotovo ak nemaju još ni 15 godina, hmmmmm

    odgovor
    59
    # teletabis
    05.07.2006 18:05
    Peta rules

    odgovor
    60
    # kuku
    05.07.2006 18:13
    ja idem u 5. i duboko sam razocarana.kak mozete rec da neko s 58 bodova nije zavrjedio 5.rekli su mi da je 5.snobovska skola koja se drzi iznad svih a ja sam reko da nije istina da je skola kvalitetna vidim da su bili u pravu

    odgovor
    61
    # Vilma
    05.07.2006 18:14
    Ne mogu vjerovati da svaka rasprava mora završiti na Peta - Mioc relaciji. Ako hoćete pravi pokazatelj, moja grupa za pripreme za faks je složena po metodi Peta+Mioc i doista se ne može reći tko je bolji. Razlike između nas puno su veće na individualnom nivou, nego na nivou škola. I da, svi smo normalni, nismo bahati i skroz dobro se slažemo. Mislim da bi pod hitno trebalo organizirati neki susret Pete i Mioca da se te tenzije spuste jer kako je krenulo brzo će biti krvi (tu mislim na obje strane). Mada dobro, prizajem da bi mi bilo zabavno čitati vijest pod naslovom: Učenici zagrebačkih matematičkih gimnazija potukli se tastaturama.

    odgovor
    62
    # gimnazijalka
    05.07.2006 18:19
    @hmm(ili kak se već zoveš!)curo ako ti PETA tolko ide na živce makni se s ove stranice,mi nismo dirali niti tebe niti bilo koga iz MIOCA dok se TI nisi tu pojavila pa zato curo...odluči se!!!!!!
    A i ak smo mi tolko ponosni na svoju školu kaj nebi trebali imat zbog čega?????
    i potpuno se sležem s "jaje"-tom

    odgovor
    63
    # finalni
    05.07.2006 18:26
    Velik dio nastave ne bi bio ništa gori s 3-4 učenika više u razredu.

    Mi petaši smo, vidim, u prosjeku prilično bahati.

    Naravno da nije bitno znamo li kako se nešto piše, mislim, tko je još vidio pismene ljude?


    Mene veseli što su nam se prva dvojica s državnog iz matematike upisala, ali me u isto vrijeme zabrinjava...

    odgovor
    64
    # ....
    05.07.2006 18:28
    @kuku zašto je PETA odmah snobovska škola ako su mišljenja koja nekome nepašu napisali jedan ,dva ućenika te gimnazije?pa ne temelji se škola na jedan,dva,tri ućenika?
    kako nas netko iz npr MIOCA nebi vrijeđao kada sami sebe vrijeđamo?!

    odgovor
    65
    # Sino
    05.07.2006 18:37
    ljudi, ja ću fino zatvoriti ove komentare jer su zaista predaleko došli... i točka.

    odgovor
    66
    # moja malenkost...Netko
    05.07.2006 18:48
    ljudi, prvo ovo za bodove, pa kaj se svađate oko toga kad niš ne možete promjeniti, život zna biti prava kuja ponekad
    naravno da ne možemo onda sjest i plakat, al svađe nikamo ne vode
    gramatika-osobna stvar, il ju znaš il ju ne znaš, po meni ja ju ne znam, i ne prakticiram dovoljno mdobro ono što znam-moj problem
    MIOC i Peta-dugogodišnja rasprava

    odgovor
    67
    # bla
    05.07.2006 18:48
    Nemoj pliz još zatvorit dok ja ne dam svoj komentar (ništa vezano uz MIOC - obećajem!)! Samo hoću reći da kako si možemo dopustiti da u školu ne primimo takvog matematičkog genijalca ko što je npr. Fran Šeremet koji je u zadnjih 5godina sudjelovao valjda na svim državnim, županijskim i sl. natjecanjima i osvajao prva mjesta samo zato kaj nema 59 bodova! Ako želite da ova škola zadrži reputaciju kakvu mislimo da ima, onda bi trebali primati ljude poput njega makar nema sve petice. I još ovo: prošle godine je primljeno preko 200 učenika što je 30, tj. skoro jedan razred više nego ove (a primljeni su i ljudi s 56 - sad nisu ni oni s 58!). Bok!:)

    odgovor

    Komentari

    Komentari za ovu vijest su zatvoreni.